Klantenservice - BeerSelect
Veelgestelde vragen

 

 

Staat je vraag niet in deze lijst?

Vraag het ons via de chatoptie of het contactformulier. 

Je kan ons ook altijd contacteren met een mail naar info@beerselect.be of via +32 (0)497663541.

1 Levering
1.1 Hoe en waar leveren jullie?

De levering van BeerSelect gebeurt gewoonlijk via bpost. Momenteel leveren wij in België en Nederland, op het adres dat u opgaf als leveringsadres.

 

1.2 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Het standaardtermijn, vermeldt op onze webshop, bedraagt 3-4 werkdagen, zowel voor België als voor Nederland. Het pakket wordt telkens op een werkdag geleverd, dit volgens de uren van bpost of DPD (enkel in Nederland). We houden je op de hoogte via e-mail, hierin zal telkens een Track& Trace code vermeld staan, zodat je kan opvolgen waar je pakket zich juist bevindt. Wijzelf proberen jouw pakketje telkens zo snel mogelijk te leveren.

 

1.3 Hoe worden de bieren verpakt?

De meeste van onze pakketten worden rechtopstaand geleverd. De bieren zitten telkens stevig vast zodat er minimale bewegingsruimte is.  Enkel in onze cadeaupakketten (B-Gift) worden de flesjes neergelegd, maar deze pakketten worden pas gemaakt net voor ze verzonden worden. Verder zorgen we er ook voor dat onze pakketten zo goed als onbreekbaar zijn, dit met verscheidene lagen karton.

 

1.4 Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Als je bij de levering niet thuis bent, dan wordt het pakketje meegenomen naar het postkantoor bij jou in de buurt. Je krijgt altijd een briefje in je brievenbus waarmee je je pakketje vanaf de volgende dag kan afhalen.

 

1.5 Ik kreeg een verkeerde bestelling of er ontbrak iets aan.

Gebeurde er een foutje bij jouw bestelling? Onze oprechte excuses! Laat het ons het weten met een eenvoudig mailtje naar info@beerselect.be of bel  ons op +32 (0)497 66 35 41. Wij zorgen er voor dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

 

1.6 Mijn pakket is beschadigd.

Heel soms kan het gebeuren dat een pakket beschadigd toekomt. Onze bierflesjes zijn breekbaar en bij het transport kan er iets misgelopen zijn. Uiteraard heb jij recht op een pakketje dat helemaal in orde is! Stuur ons een mailtje naar info@beerselect.be of bel  ons op +32 (0)4 97 66 35 41. Wij zorgen er voor dat je zo snel mogelijk een nieuw pakketje krijgt!

 

1.7 Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Aangezien we een e-commerce zijn, en wij overal in België gratis leveren (dit kan dus ook op een ander adres dan jouw thuisadres), is het normaal gezien niet mogelijk om jouw bestelling af te halen. Indien je echter geen andere mogelijkheid ziet, kan je altijd onze klantenservice contacteren via een mailtje naar info@beerselect.be of via +32 (0)4 97 66 35 41.

 

2 Betaling
2.1 Moet ik op voorhand betalen?

Ja, u dient op voorhand te betalen. Bij de betalingsmogelijkheden kunt u kiezen voor directe betaling of bankoverschrijving. Indien u kiest voor directe betaling  beginnen wij meteen met het verzenden van jouw pakket. Indien u kiest voor bankoverschrijving wordt het pakket pas verzonden vanaf het bedrag zich op onze rekening bevindt.

 

2.2 Hoe betaal ik via bankoverschrijving?

Je wou een pakketje bestellen en koos voor de optie: betaling via bankoverschrijving. De bestelling wordt afgerond en jij ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Ook sturen wij jou jouw factuur op via e-mail. Hierop vind je ons rekeningnummer en jouw factuurnummer. Nadat het overgeschreven bedrag met vermelding van jouw factuurnummer op onze rekening staat, sturen wij jou het pakketje op.

 

3 Overige
3.1 Hoe worden de bieren en brouwerijen geselecteerd?

Voor onze brouwerijen gaan we telkens op zoek naar gepassioneerde brouwers die niet puur commercieel brouwen. We streven naar een spreiding van enkele brouwerijen in elke provincie. Hierna wordt het gamma bieren van een brouwerij uitvoerig geproefd, dit met expertise. Iemand van het BeerSelect-team is zelf nog hobbybrouwer geweest, en kent veel van het brouwproces. Hierover worden dan ook telkens vragen gesteld en soms zelfs technische fiches bekeken.

 

3.2 Wie stelt de gerechten samen in jullie foodpairing gids?

In onze ‘Hoppy Times’ verschijnen telkens 6 recepten, waarin ons bier verwerkt zit. Hiervoor kunnen we rekenen op onze BeerSelect-chef: Wouter Vandegehuchte. Wouter is een 35-jarige horeca-ondernemer die is het verleden jarenlang chefkok was van een eigen horecazaak ‘Bonaparte’ in Eke-Nazareth, België.

 

3.3 Hoe worden jullie ambassadeurs geselecteerd?

Per editie van onze ‘Hoppy Times’ gaan we op zoek naar echte bierliefhebbers. Mensen met een verhaal die voor BeerSelect kozen. In onze eerste editie werden dit Nathalie Thiel en Renzo Leon uit Wondelgem, België. Deze worden telkens geïnterviewd, en dit interview wordt hierna gepubliceerd in onze ‘Hoppy Times’.

 

3.4 Wat gebeurt er met mijn gegevens?

In onze Privacy Policy vind je dat we jouw gegevens enkel gebruiken voor onze interne werking. Wij gebruiken je persoonlijke gegevens nooit om aan jou andere prijzen te tonen dan aan andere klanten. Al onze klanten zien dezelfde prijzen voor onze artikelen en producten. Je gegevens verkopen aan anderen, dat doen we ook nooit.

 

3.5 Wat doe ik met mijn leeggoed?

Elk flesje uit ons gamma is €0.10 statiegeld waard. Uiteraard kan je dit nog omruilen voor contant geld. Zowel onze lange als korte flesjes zijn standaard flesjes en kan je dus inwisselen in een winkel (eventueel met automaat) in jouw buurt.

 

Neem contact op
* Verplichte velden

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

BeerSelect

  • Dé webshop voor Belgische speciaalbieren
  • +32 (0)4 97 66 35 41
  • info@beerselect.be
Copyright 2017 BeerSelect Powered by Lightspeed
iDEAL MasterCard Visa Bank transfer Bancontact / Mister Cash SOFORT Banking Belfius KBC
Wij gebruiken cookies om je gebruikservaring op onze website te verbeteren. Gaat u hiermee akkoord? Manage cookies